Politica de Retur

Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul www.moonflowersshop.ro au posibilitatea de a returna produsele, doar in cazul in care:

  • produsele achizitioane nu sunt conform descrierii sau a pozelor prezentate.
  • produsule ajung deteriorate/lovite/crapate/sparte, acestea se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire cu dovada uzurii (poza) inainte de returnare.
  • Atentie! Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c)- produsele personalizate, realizate la comanda dupa specificatii dvs. nu se pot returna!
  • se pot returna doar produse din sectiunea ,,Decoratiuni’’
  • produsele se pot returna doar prin curier, Moon Flowers Shop nu ridica colete transmise prin Posta Romana sau alte oficii postale;
  • nu sunt acceptate coletele al caror expeditor nu poate fi identificat;
  • nu sunt acceptate colete de retur, daca nu ati instiintat Moon Flowers Shop de intentia de retur, in termenul de 14 zile de la receptia produselor, termen stabilit prin lege;
  • nu se pot returna produse achizitionate in baza unei promotii sau reduceri;

 

Pasul 1. Solicita returnarea produselor

Solicita returul telefonic 0741.090.987 sau email moonflowersshop16@gmail.com cu urmatoarele date :(Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancare pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului pe care vrei să îl returnezi).

 

Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi

Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Returul va fi posibil  doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.

 

Adresa la care trimiti coletul este :

Destinatar: Moon Flowers Shop

Adresa: Soseaua Colentina, nr 16, Sector 2, Bucuresti

 

Pasul 3. Iti restituim banii

Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de returului, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La solicitarea returului, este obligatoriu sa fie specificata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.

Va rugam aveti în vedere faptul ca Moon Flowers Shop nu va returna sumele aferente taxelor de livrare sau alte taxe, ci doar contravaloarea produselor.

 

Responsabilitatea fata de starea produsului

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.

 

Dispozitii legale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare , iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

 

Important

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:

– produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator